پخش لوازم التحریر آدرس کانال : PAKHSH 14M@

محل لوگو

آمار سایت

نظرسنجی سایت

آیا از مطالب و قیمت های کالاها راضی هستید ؟

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 3
  • بازدید دیروز : 87
  • بازدید کل : 107516

پخش عمده ماژیک وایت برد کرونا


پخش عمده ماژیک وایت برد کرونا

پخش عمده ماژیک وایتبرد کرونا

 

با گسترده شدن تخته های سفید (وایت برد) و جایگزین آن ها با تخته های گچی، ماژیک های وایت برد در انواع و اقسام مختلف از نظر رنگ (4 رنگ اصلی و رنگ های فانتزی)، مدل نوک ماژیک (تخت و نرم) ، نوع پاک شوندگی و .... تولید و عرضه شده اند.

ماژیک وایت برد مشکی کرونا، ساخت شرکت لوازم تحریر کرونا از جمله لوازم تحریر های باکیفیت و خوشنام می باشد. این ماژیک به صورت نوک گرد و نوک تخت تولید شده و در حال حاضر هر دو نوع موجود می باشد . هچنین این ماژیک جهت سهولت نوشتن بر روی تخته وایت برد ، فلز، شیشه و .. مناسب است. جوهر این ماژیک بدون بو بوده و پس از نوشته شدن به سرعت خشک می شود. پاک شدن این ماژیک از روی تخته وایت برد به راحتی انجام می شود و می توانید مطمئن باشید که هیچ ردی از ماژیک بر روی تخته وایت برد باقی نمی ماند.

فروش ماژیک وایت برد نوک گرد و نوک تخت کرونا مشکی، قرمز، آبی وسبز با کمترین قیمت و همراه با گارانتی اصالت کالا صورت می پذیرد. شما عزیزان می توانید با سفارش این ماژیک و یا سایر لوازم تحریر ساخت شرکت کرونا و یا هر برند معتبر دیگری و در صورت به حد نصاب رسیدن مبلغ فاکتور، سفارشات خود را به صورت رایگان تحویل بگیرید

 

تلفن : 02165638244

همراه : 09196427020

کانال تلگرامی : pakhsh14m@

مبلغ قابل پرداخت 33,860 تومان

افزودن به سبد خرید
  انتشار : ۱ دی ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 957

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تهران - شهریار

ارسال به تمام نقاط کشور ***** آدرس کانال : PAKHSH 14M@

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما